ponedeljek, 15. september 2008

Spomin na poletje

Brrr, mraz je! Naša stara hiša je popolnoma brez izolacije, zato je bilo danes v njej samo še 19 stopinj. Kaj hočeš, smo kar zakurili. Poletje je šlo v maloro ...

Nikakor pa se z mrazom niso izgubili spomini na poletje. Še več, zdaj so me prevzeli v polnem čaru. In mi končno dali dovolj elana, da sem letošnje poletne počitnice spravil v moj blog. Smešno, zunaj borih 8 stopinj nad ničlo, jaz pa v poznih urah z nasmeškom urejam poletne slike. Tudi to je ena od lepot potovanj - da ostanejo s tabo za zmeraj.

Dobrodošli torej v moje spomine na letošnjo poletno dogodivščino. Spomine boste našli v desnem meniju, skrite v mesecih julij in avgust. Prvi dan počitnic se vam odpre tudi tukaj ..., nato pa na koncu objave spodaj levo lahko kliknete na naslednjo (novejšo) objavo in se tako sprehodite čez moje počitnice.

Ni komentarjev:

Objavite komentar