ponedeljek, 22. september 2008

BMW Welt

BMW dela dobre avtomobile. Poleg tega pa je znan tudi po arhitekturi. Ja, prav zares, fotografija poslovne stavbe BMW je bila že neštetokrat objavljena po vsem svetu, kmalu pa jo bodo po številu objav prehiteli posnetki BMW Welt, zadnje arhitekturne pridobitve, ki zaokrožuje BMW-jev kompleks proizvodnih hal, poslovne stavbe, muzeja slavnih starih avtomobilov s slavno ledvičko in zdaj še "muzeja" najnovejših dosežkov BMW Welt. Poslovno stavbo in pred njo del starega muzeja lahko vidite na tej sliki:

Seveda me pogled na BMW-je ni pustil hladnega. Vseeno pa sem, v nasprotju z drugimi obiskovalci, ki so se zagledali samo v jeklene konjičke, opazil tudi stavbo. Fascinantna je. Ampak vseeno, najprej nekaj pogledov na "pleh":




Kot rečeno, pa me je najbolj očarala sama stavba. Že na zunaj izstopa. Nekaterim deluje hladno, meni pa točno tako, kot so najbrž hoteli tudi arhitekti: zelo high-tech. Stavba že na zunaj kaže, kakšna vozila so predstavljena v njej:


Za moj okus noro dobra je stavba tudi znotraj:


Vstopnine ni, parkirnina v kleti pod stavbo pa je zmerna, saj za obisk povsem zadostuje ena ura. Pa še ena prednost: BMW Welt je ob nakupovalnem centru Olympia, kjer je veliko P+R parkirišče. Tam lahko pustite avto ves dan za le 1,5 evra in skočite na podzemno železnico tik ob parkirišču. Potem vas od centra mesta (o njem več tukaj ...) loči samo še 15 minut vožnje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar