nedelja, 8. april 2018

Istrski maraton za začetnike

Istrski maraton je meni osebno najlepša tekaška prireditev v Sloveniji. Najbrž predvsem zato, ker poteka na Obali, kjer je že zaradi morja in zraka nam, Gorenjcem, vse takoj lepše. Lažje in lepše se diha ob morju...

Tisti, ki tečejo na čas, so na Istrskem maratonu pogosto slabe volje. Zaradi številnih klancev pač ne dosegajo tako dobrih rezultatov kot jih na teku po ljubljanskih ulicah. Jaz ne grem na čas, zato imam čas uživati v lepotah Istre. Tečem sicer počasi, a obenem letim na krilih super navijačev, ki jih je na Istrskem maratonu vedno veliko.

Letošnjega Istrskega maratona ne bom pozabil nikoli. Drugi Istrski maraton je bil zame nepozaben, ker je bil moj prvi tek na tej prireditvi, letošnji pa zato, ker sem prvič na Obali in drugič v življenju izbral najdaljšo, torej 42-kilometrsko preizkušnjo.

Užival sem od začetka do konca! Najprej zato, ker smo lahko tekli skozi Luko Koper. Vau, kakšna infrastruktura, kakšni žerjavi! Ko tečeš pod njimi, se šele zaveš, kako enormni stroji so to!

Užival sem tudi zato, ker mi je uspelo od začetka do konca držati svoj tempo. Nisem se pustil drugim tekačem, držal sem svoj ritem. Na začetku je to pomenilo, da so me vsi prehitevali, a ni bilo dolgo, ko sem že ujel enega, ki se je precenil. Prehiter tempo, ko te množica potegne naprej, je po mojem kar največja napaka, ki jo lahko narediš. Težko je gledati, ko te vsi prehitevajo, ampak ti pač nimaš njihovih mišic in kondicije, zato moraš teči po svoje. Le tako ostaneš na zabavni strani teka ...

Skratka, preživel sem in prišel na cilj z nasmeškom. Tam pri zadnjih sicer, ampak za Gorenjca to pomeni, da sem za isti denar lahko uporabljal progo dlje kot drugi :)

Aja, še tole - pri teku uporabljam majhen nahrbtnik, v katerem imam liter vode. To mi veliko bolj ustreza, saj lahko po majhnih požirkih pijem ves čas teka, kadarkoli mi paše. Drugače bi se moral ustavljati na vodnih postajah, kjer bi naenkrat popil preveč, čez dva kilometra pa že pogrešal še kak požirek.


Ni komentarjev:

Objavite komentar