četrtek, 9. oktober 2008

Piknik

Danes zvečer mraz preganjamo kar zunaj,ob tabornem ognju. Zraven pečemo krompir in hrenovke. Tale zapis pa prvič ustvarjam kar na moji Nokii E 51. Z njo sem slikal, v njej napisal tale email in ga poslal na moj blog. Besedilo zagotovo vidite, upam, da sliko tudi. Je pa slika seveda slaba, telefon pač ni moj Canon, pa še noč je bila.

P.S. Zdaj sem za računalnikom. Ko sem objavo preveril na spletu, sem opazil, da se je besedilo prelamljalo prevečkrat, objava pa se je objavila kar trikrat. Obe napaki sem odpravil prek računalnika. Torej tole pripravljanje zapisov prek mobilnega telefona vseeno še ni enako dobro, kot če sediš pred računalnikom.

--
Sent from Gmail for mobile mobile.google.com

2 komentarja:

  1. Opala. Roko, postajaš sofisticiran! Torej je tale E51 kar spodoben aparat, ha?
    Drugače pa vidim, da ste preživeli še eno lepo popoldne v krogu družine. Pohvalno in predvsem lepo!

    LP Rok

    OdgovoriIzbriši
  2. Že od nekdaj sem nor na tehniko, zato rad sprobam nove možnosti. Telefon je pa čistokrvni poslovnež v najbolj tanki in majhni možni verziji, zato sem vesel, da ga imam, ker je lahko povsod z mano, v službi in na dopustu.

    OdgovoriIzbriši