sreda, 18. junij 2008

Kaj je bogastvo?


Konec tedna sem imel enkratno, neponovljivo priložnost postati za en dan bogat. Bil sem v družbi premožnih ljudi in z njimi počel stvari, ki si jih premožni pač lahko privoščijo. Počutil sem se, kot da sem za trenutek postal del filma o bogastvu.

Izkušnja tega sanjskega dneva je zelo dragocena in poučna. Spoznal sem namreč, da bogastvo nikakor ne more prinesti sreče. Samo zato, ker lahko spiš v luksuznem hotelu, se voziš okrog z mercedesom ali veliko jahto (ki v enem dnevu porabi toliko goriva, kot naša hiša za ogrevanje čez vso zimo), še ne moreš biti srečen. Ljudje, s katerimi sem bil, so bogati in zelo srečni. Ampak, njihov nasmeh ni posledica denarja, temveč ljudi, s katerimi se družijo. Ti premožni ljudje so bili srečni zaradi svojih družin in zaradi svojih prijateljev. Z njimi pa lahko prav enako dobro uživaš na obali blejskega jezera, kot pa na obali Kanarskih otokov.

Konec tedna sem na še en drugačen način izvedel, kaj je v življenju res pomembno – družina in prijatelji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar