sobota, 16. avgust 2014

Prince of Venice


Ti ime Prince of Venice kaj pove? Leta 1989 so ga zgradili v Avstraliji za slovenskega naročnika in ta, po mojem mnenju takrat čudež pomorske tehnike, je s slovensko zastavo ponosno povezoval našo obalo z Benetkami.  Sam sebi sem se takrat zdel hud frajer, da živim v državi, pod katere zastavo pluje tako huda ladja.


V kasnejših letih je žal, tako kot vsa dobra podjetja in blagovne znamke, tudi tega katamarana doletela usoda menjave lastnikov, tudi držav, in na "princa" sem počasi pozabil. Danes pa sem ga v Izoli spet zagledal. In vsi lepi občutki iz mladosti so se spet vrnili. Ladja mi je še vedno "kul". Žal se pa z njo še nikoli nisem peljal. A verjamem, da v poltretji uri, kot potrebuje do Benetk, resnično zleti čez morsko gladino.




Ni komentarjev:

Objavite komentar