ponedeljek, 25. avgust 2014

Lucy


Danes mi je zapasal kino. Spored kranjskega Cineplexxa mi je na zaslonu telefona prikazal naslov "Lucy, znanstvena fantastika". Žanr, pri katerem me ni treba prepričevati, da bi film pogledal :)

Pa sem šel, pričakujoč film brez vsebine, a z ogromno posebnih efektov, ki zažarijo šele na velikem platnu kino dvorane. In res je bilo tako. Fantazija z veliko domišljije in posebni efekti, ki so delali svojo zgodbo sveta znotraj naših teles. Veliko pa je tudi streljanja in pretepanja - toliko, kot da bi gledal Švarcija, Staloneja, Vandameja in ostale Plačance. Pa vendar je bilo "med vrsticami" še nekaj več. In bolj ko je šel film proti koncu, bolj sem spoznaval, da mi hoče nekaj povedati. Nekaj o Življenju.

"Pišuka, a je bil tole slučajno evropski film, ki za razliko od ameriških zna dati tudi vsebino?" Tako sem se spraševal na poti domov. Ko sem šel nato končno le preverit, kaj sem res gledal, sem opazil, da je bil režiser Luc Besson, Francoz, ki je sicer ameriškemu filmu dal tudi nekaj vsebine, o kateri zdaj razmišljam.

"Life was given to us a billion years ago. Now you know what to do with it." Tako se film konča. In zato zdajle sedim doma, premišljujem o sporočilih filma, ki šele sedaj prihajajo za mano, in se sprašujem, če znam delati prav s tem, kar mi je bilo dano. 

Več citatov iz filma najdeš tukaj ..., tale mi je pa najboljši, a ga razumeš le, če pogledaš film: 

"Time is the only true unit of measure, it gives proof to the existence of matter, without time, we don’t exist". 


Ni komentarjev:

Objavite komentar