sreda, 30. april 2014

Pompeji


Iz Rima smo naše prvomajsko potepanje potegnili na jug do Neaplja. Danes smo največ časa namenili obisku Pompejev. Gledanje "kamnov" mi sicer ni ravno prioriteta na potovanjih, ampak Pompeji so bili tudi meni vredni obiska!




Pogled na "okamenele" ostanke domačinov, ki jih je ponoči zajela lava, je še danes pretresljiv ...









Pozno smo prispeli v naš hotel v prometno divjem, a prav zato zabavnem Neaplju. Ko so že vsi zaspali, sem jaz še vedno bedel in se spraševal, od kod prihajajo zvoki večje družbe ljudi.  Nazadnje sem vstal iz postelje, odgrnil zaveso in presenečeno spodaj, pod hotelom, zagledal, kako so domačini parkirišče pred sodiščem spremenili v dvojno nogometno igrišče. Zavzeto so igrali, čeprav se je ura bližala polnoči!


Ni komentarjev:

Objavite komentar