ponedeljek, 23. december 2013

Ko lučka v srcu razsvetli množico ljudi



Danes mi je srce vriskalo od sreče. Po neverjetnem naključju smo izvedeli za koncert zbora sv. Nikolaja iz Litije v župnijski cerkvi sv. Petra v Radovljici. Zborovsko petje sicer ni ravno moja najbolj priljubljena glasbena zvrst, ampak vedno sem si želel slišati afroameriško duhovno glasbo. In doživel sem jo na najlepši možni način.
Presenečenja so se kar vrstila.
 
Najprej ljudje v cerkvi. Toliko mladih, nasmejanih obrazov, dobra volja je kar vibrirala v zraku, in bila je nalezljiva. Oh, kaj bi dal, da bi bilo te prijaznosti več! 
 
Nato zbor sv. Nikolaja. Kje, za božjo voljo, so v Litiji našli toliko odličnih pevcev?! Ko so njihove glasilke začele z delom, so naše duše zaplesale.
 
Nato dirigent Andre J. Thomas. Američan, neverjetno prijazen, topel človek, ki ni samo "mahal z rokami", ampak na iskren, spontan način povezoval celoten večer in mu dal čudovito, prijateljske topline polno rdečo nit.
 
Andre nam je povedal, da je odraščal sam z mamo, brez očeta. In mama mu je rekla: "Sin, v srcu nosiš luč. Te luči ti nihče ne more vzeti, nihče je ne more ugasniti, razen tebe. Neguj to luč, nosi jo s sabo, kamorkoli boš šel, in deli to luč z ljudmi, s katerimi boš". In res je Andre razsvetlil naša srca s svojo srčno svetlobo. Ko bi ta čudovita mama lahko kdaj sanjala, da bo njen sin dirigiral na največjih odrih sveta ...
 
Andre nam je povedal še nekaj, kar si bom skušal za večno vtisniti v srce. Če bi namreč vsi sledili zgolj temu nasvetu, bi bil svet čudovito lep: "Čeprav sem bil brez očeta, sem vseeno imel Očeta. Bog je moj oče, tako kot je oče vseh. Božjega sina nihče ne bo zmerjal, žalil, zlorabil, kajne? Mi vsi smo božji otroci, torej je napad na kateregakoli človeka napada na Božjega sina." Pa ni treba, da je človek veren, da bi sprejel take besede. Saj se da povedati tudi drugače: spoštuj vsakega človeka na tem svetu. Zakaj nam je to tako težko narediti?
 
Nocojšnji koncert je bil čudovit uvod v božično praznovanje. Upam, da bo ta toplina ostala v meni, Andrejeva luč v mojem srcu, in da bo življenje vsem ljudem postalo lepo. Amen!
 
 
 

1 komentar: