torek, 26. november 2013

Terenska vožnja



Danes so mi inštruktorji terenske vožnje na Vranskem pokazali, kaj zmore Dacia Duster, cenovno najbolj dostopen cestni terenec, ki zmore presenetljivo veliko tudi izven cest. Zdaj vem, da taki terenci v večini primerov zmorejo veliko več, kot pa si upa njihov voznik. 
 

Zanimivo je, kako bi jaz na terenu vozil ravno obratno, kot pa so me učili inštruktorji. Pravilna vožnja po terenu je umirjena, počasna, vseskozi v prvi prestavi, brez pritiskanja na pedal za plin ali pa z le majhnim pritiskanjem. Ko plin v strahu pred strmino pohodiš, gume zakopljejo in avto se ustavi. Za te nasvete sem našim trem inštruktorjem zelo hvaležen.

 

Posebej zanimiva je vožnja po vodi. Tam imajo gume še manj oprijema in zavijanje z volanom nima prav veliko učinka. Tam bolj kot usmerjaš upaš, da bo avto sam našel pravo pot ven.



Ključne so seveda tudi prave gume. Zimske, z grobim profilom, da ima avto s čim zagrabiti v tla. In potem zmore avto daleč. Dlje, kot bi upal jaz.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar