petek, 15. november 2013

Les Baux-de-Provence


Službena pot me je z letalom odpeljala odpeljala na jug Francije, v Marseille, od tam pa na dogodek v Les Baux-de-Provence, mesto v slikoviti francoski Provansi.

Mesto je napol zgrajeno in napol vkopano v  gorovje Alpilles, graščaki in meščani pa so od tu zvrha gledali na Provanso.
 
Ob ogledu mesta smo videli le štiri od skupaj 22 prebivalcev, ki še vztrajajo v tem nekdaj zelo živahnem mestu. Lepo se je bilo v kratkem odmoru med službenemi dogodki sprehoditi po ozkih kamnitih uličicah, čeprav nas je provansalska varianta burje pošteno premrazila.





Na koncu mi je en od domačinov na moje vprašanje odgovoril, da je nakup hiše v tem opustelem mestu sicer cenovno ugoden, da pa si ne predstavlja, kako bi nov prebivalec tega mesta tu preživel poletje. Domneval sem, da misli na kakšno hudo vročino, v resnici pa je mislil na poletno gnečo. "Kakšno gnečo", sem se spraševal ob pogledu na prazne ulice. Pa mi je domačin pojasnil, da je mesto drugi najbolj obiskan turistični kraj v Provansi, tako da so ulice poleti nabito polne tujcev.

Na srečo se nam je Les Baux-de-Provence predstavil v veliko mirnejši podobi. Če mi bo kdaj uspelo kot turistu priti v Provanso, bo pa očitno boljše pot planirati jeseni.


Na srečo se nam je Les Baux-de-Provence predstavil v veliko mirnejši podobi. Če mi bo kdaj uspelo kot turistu priti v Provanso, bo pa očitno boljše pot planirati jeseni.

 
 
Posted by Picasa

Ni komentarjev:

Objavite komentar