nedelja, 31. januar 2010

Motivacija prek tehnologije

Na začetku januarja sem svoj stari ipod nadgradil z Nike+ senzorjem, ki mi zdaj meri tek in podatke zbira na privlačni spletni strani Nike Running. Nakup je bil posledica moje želje najti dodatno motivacijo za tek.

Trenutno zadeva deluje in me res motivira, da večkrat obujem svoje tekaške čevlje. Grafi, ki analizirajo moj tek, so namreč dobra motivacija, Še bolj pa cilj, ki sem si ga vnesel na spletno stran - do konca leta opraviti vsaj 100 tekov. Program me vsakič znova opozarja, kako pridno izpolnjujem ta cilj, in me vabi na nov tek.

No, danes pa sem po teku doživel še eno, povsem nepričakovano presenečenje. Ko sem ipodu sporočil, da je teka konec, se je običajnemu ženskemu glasu, ki opiše pretečeno pot, na koncu pridružil še moški glas. In to ne katerikoli glas, ampak glas slavnega Lancea Armstronga. Glas je dejal:

"This is Lance Armstrong. Congratulations! This is your longest run!"

Kul, kajne?

Ni komentarjev:

Objavite komentar