nedelja, 27. december 2009

Pot naših otrok je njihova pot

Župnik je danes zjutraj rekel: "V zmoti živi tisti, ki misli, da je otrok last njegovih staršev. Vsak otrok ima svoje lastno življenje in pravico, da ga živi po svoje. Starši imajo samo možnost in priložnost, da skupaj s svojimi otroki spoznavajo njihovo življenje".

Na blogu Hirkani oziroma Karmen sem danes zvečer prebral, da je njena hčerka rekla, da bo, ko bo velika, mamica z otroki. Taka, kot je njena mamica, njena Karmen.

Združil sem obe lepi misli dneva in obsedel srečen. Ker sem začutil eno tistih srečnih mamic, ki ima priložnost ne samo spremljati življenje svojih otrok, ampak nanje s pozitivnim zgledom tudi vplivati.

S tema dvema zgodbama sem danes doživel enega svojih letošnjih božičnih filmov. Ne holywoodskega, ampak slovenskega. Resničnega. In zato sem srečen. Ker ima ob takih dobrih ljudeh svet še priložnost preživeti :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar