sobota, 19. december 2009

Oliver v Kranju

Pravi naslov bi bil lahko tudi Večer romantike v Kranju.

Še deset let nazaj bi se smejal vsakomur, ki bi mi rekel, da bom šel kdaj na koncert Oliverja Dragojeviča. To je glasba generacije mojih staršev, ki so ob njegovih pesmih fušali, se objemali, otroci pa smo ob tem zavijali z očmi. In raje poslušali Čudežna polja, Agropop ...

Pa se tudi jaz staram, in kot kaže, prihajam na pravi okus. Ob čustvih, ki so me prevevala včeraj, namreč ni dvoma - to je prava glasba! Nabito polna dvorana na Zlatem polju v Kranju je živi dokaz, da marsikdo misli enako. Naše glasno petje vseh pesmi pa dodatno potrdilo, kako močno so Oliverjeve pesmi zasidrane tudi v slovenskih srcih.

"Saj nas poznate, nas Dalmatince. Znamo uživati, znamo počivati. Seveda pa znamo tudi delati. Imamo svoje talente, a jih hranimo za posebne priložnosti. Take, kot je nocojšnji koncert!" Tako mojstrsko je Oliver opisal dušo Dalmatinca, in požel še enega od neštetih aplavzov tega večera.

Čisto na koncu je zapel še meni najlepšo pesem, Cesarico. Pa mu ni bilo treba kaj veliko peti, saj so ga preglasila naša srca.

5 komentarjev:

  1. Oooooo Rok pozdravljen :D se nismo videli že od takrat, ko smo res prepevali Agropopovce pri Minki :D čeprav jaz...sem bila takrat v primerjavi s tabo res mala mula, ki je se igrala Z Dašo in Petro :D ... zdaj pa tudi poslušam Dragojeviča. Kako se časi spreminjajo ... en prav lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. ajoj vidim da ne napiše imena ...no še enkrat...lep pozdrav od Justinove Tjaše

    OdgovoriIzbriši
  3. Helou! Tole je pa kot klic iz neke daaaaljne dežele, iz nekega drugega sveta, ki je še vedno skoraj tu, pa vendar že nekje daleč ... Lepo te je spet brati. Evo, še ena dobra stran bloganja - prek tega se spet najdemo ljudje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja super je občutek ko brez kake posebne misije brskaš po blogih in najdeš znana obraz :D Jaz sicer nisem še ravno vešča v tem bloganju. Sem pisala tisti čas, ko sem bila na Japonskem potem pa dooooolgo nič. Bom poskusila kako mi bo zdaj šlo, če drugega ne bom počasi spravila na kup moje ustvarjalne ideje.

    Lep drugi del praznikov ti želim ...in družini seveda :D

    OdgovoriIzbriši