sreda, 17. december 2008

Kaj Heli zna


Ko je Heli prišla iz zavetišča k nam, je bila seveda zelo plašna. Niti iz sobe v sobo ni upala iti. No, danes je to že preteklost, saj je psice polna vsa hiša. Tako sem na njene prve dneve nelagodja že skoraj pozabil. Včeraj pa sem se na vse to spet spomnil, ko sem med papirji najstarejšega sina našel bel list papirja. Na njem je Filip naredil cel projekt, temelječ na opazovanju Helijinega obnašanja.

Kljukice so se ob sobah pojavljale postopoma. Vsakič, ko ji je uspelo premagati strah in vstopiti v novo, zanjo do takrat še neznano sobo, je dobila tako kljukico.

Danes Heli vse to zna!

1 komentar:

  1. Bravo Heli! Tole mora objaviti tudi na mojpesu :)

    BTW, sori, sem te pa pofočkala :)
    http://spranjca.blog.siol.net/2008/12/17/mojih-7-cisto-resnih-in-resnicnih/

    OdgovoriIzbriši