sobota, 3. oktober 2015

Everest



Danes me je kino odpeljal na Mont Everest. Res sem se počutil, kot bi me neko odpeljal v to kruto naravno okolje, povsem neprimerno za ljudi.

"Gibali se bomo na višini Boeinga 747 in to ni višina, namenjena življenju ljudi", opozori vodja odprave svojo ekipo alpinistov. V nadaljevanju filma zaradi odlične kamere in zvoka to skorajda občutimo tudi na lastni koži.

Film Everest, ogledan v dobri kinodvorani, kakršna kranjski Cineplexx zagotovo je, me je najbrž odpeljal tako blizu Everesta, kot me ne bo nihče drug. Še v postelji sem podoživljal lepote in grozote te gore, za katero je najbrž prav, da večini smrtnikov za vedno ostane nedosegljiva. Je pa zelo dosegljiv in priporočljiv ogled filma vsem, ki jih zanima, kako izgleda bivanje na taki gori.

Ocena (1 do 5): 5


Ni komentarjev:

Objavite komentar