petek, 4. julij 2014

Abba CZ - Thank you for the music!


Pravkar se je končal nepozabni koncert skupine Abba CZ na Khislsteinu v Kranju. Fenomenalni so bili! Prava,100-odstotna Abba nas je ponesla v glasbena nebesa, in na koncu smo lahko vsi samo še vstali in nasmejani, presrečni zapeli skupaj s fantastičnimi Čehi: "Thank you for the music"!.

Abba je pač najboljša. Ko sem opazil najave, da prihajajo v Kranj češki imitatorji, sem takoj preveril na njihovi spletni strani www.abbacz.cz, kakšni so, in dobil sem občutek, da "ta pravi". Zato sem hitro kupil dve vstopnici, zame in za mojo hči, in potem nestrpno čakal nocojšnji večer.

Pričakovanje ni bilo zaman! Od začetka do konca so bili na odru pravi Abba, naredili so super  nastop, tako za oči, kot za ušesa, in to v našem malem Kranju!



Letno gledališče Khislstein je ena od najboljših investicij, kar se jih je kaj zgodilo v Kranju, in upam, da bo podobnih nastopov tu še veliko. Res paše malo "odklopiti" in spustiti glasbo v srce.

Samo ... lubi Slovenci, a res ne znamo iz svoje kože?! Kaj smo tako hudo smotani?! Kljub jasnim spodbudam z odra se osrednji del sedišč (razen naju s hčerjo v prvi vrsti) ni in ni spravil na noge. Dajte no, ljudje, nasmeh na obraz, pa hop pokonci! Saj smo na zabavi in nihče vas ne bo ugriznil, če boste začeli malo migati :)  No, poskočnost moje hlečke in mene ni ostala neopažena, in po kar nekaj prijaznih pogledih obeh pevk med koncertom naju je na koncu pričakal še VIP tretma:


Abba CZ, definitivno se še slišimo, če boste le še kdaj prišli v Slovenijo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar