torek, 1. marec 2011

Ženevski avtomobilski salon 2011


Letos sem bil prvič v življenju na avtomobilskem salonu svetovnega formata - v Ženevi. Seveda sem v dvorano, v kateri se je trlo svetovnih novosti in superdragih superšportnikov, vstopil s široko odprtimi očmi. Nikomur, ki ga vozila zanimajo, tu ni bilo dolgčas!

Jaz sem bolj kot avtomobile na sejmu opazoval sebe. Kako bom reagiral na vso to kovinsko lepoto, zbrano na enem mestu? Bom šel domov bolan od bencina in konjskih moči? Se mi bo zmešalo, ko se bom vsedel v avto, vreden več kot lepa stanovanjska hiša?

Moje dojemanje sejma me je presenetilo. Po tem, ko sem se vsedel v tretjega superšportnika, so me ti avtomobili že skorajda malo dolgočasili. Vsi med seboj tekmujejo, kdo bo dal več konjev v čim manjši avto za čim več denarja. Mene pa so na sejmu iz ure v uro vedno bolj zanimali tisti drugi, ki dajo čim več avta v čim več prostora za čim manj denarja. In tako sem na sejmu, polnem dragocenih konjičev, gledal predvsem običajna vozila, ustrezna za prevoz človeka z vsemi, ki jih ima rad, in vsem, kar ima rad, tja, kjer jim bo lepo. Želje po vozilu, ki je tako nizko, da na avtu pred sabo vidiš samo registrsko tablico, so se hitro umaknile željam po vozilu, ki bo varno in udobno vozilo okrog pet ljudi, psa, pa še šotor. Ali to pomeni, da se staram?! Namesto nad utesnjenimi porscheji sem bil tako veliko bolj navdušen nad takimi rešitvami kombijevskega prostora:



Užival pa sem na novinarski konferenci Renaulta. To je bila moja prva izkušnja s svetovno premiero konceptnega avtomobila. Na sejem so pripeljali dva taka avta, kot vzeta iz znanstvenofantastičnega filma, pa vseeno dokazano že vozna na realnih cestah. Najprej so oba skrili za posebni "video" steni, skozi kateri si samo rahlo čutil silhueti obeh vozil. Potem pa sta se steni odprli in zbrani množici novinarjev sta se razkrila nova avtomobila. Kot bi prihodnost stopila pred mene tukaj in zdaj ...

In tale novi šef Renaultovega dizajna Laurens van den Acker je tudi zanimiva pojava. V obleki brez kravate, z globoko odpeto srajco in s totalno "odštekanimi" pisanimi supergami na nogah. Menda ima doma na desetine parov različnih podobno odštekanih športnih čevljev ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar