torek, 10. marec 2009

Dobri in slabi dnevi

Danes sem imel slab dan. Pa vam ne bom razlagal o njem.

Saj vem, bralcu tega bloga dajem varljiv vtis presrečnega življenja brez padcev. To seveda ni res. Žalosti, jeze, solz in groznih napak imam dolg seznam. A mislim, da ima vsakdo med nami dovolj svojih težav in da ni nobenega razloga, zakaj bi s svojimi temnimi sencami moril še druge. Zato vam raje kažem samo najsvetlejše plati mojega življenja. Kažem vam smeh in veselje. Ker upam, da sta oba nalezljiva.

Pa vendar - danes sem imel slab dan. Ko sem si zvečer umival zobe, me je Moja vprašala: "A bo vse v redu?"

Sam sebe sem presenetil, ko sem takoj samozavestno izstrelil: "Seveda bo!" Potem sem se zamislil nad svojim odgovorom in spoznal, da je povsem pravilen. Isti trenutek sem spoznal preprosto resnico:

Dobri in slabi dnevi imajo vsi eno skupno, neizbežno lastnost - oboji vedno minejo!

2 komentarja:

  1. Rok, dobra volja se s tvojega bloga res širi :) . Morda je ravno zato dobro vedeti, da tudi avtor tako lepo zapisanih trenutkov kdaj pa kdaj doživi slab dan, da smo vsi samo ljudje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Brez skrbi, malo morje je slabih trenutkov v mojem življenju. Samo, zakaj bi z njimi obremenjeval še vas? Zato res res velja: na tem blogu je videti predvsem dobro plat mojega življenja. In ta še zdaleč ni edina plat ...

    OdgovoriIzbriši