sreda, 27. avgust 2008

Danijela

O, pišuka!

Sem v službi in že ves dan si ob delu vrtim muziko na itunes. In ravno zdajle je začela Danijela svoj »Ide mi…«.

Sem kar mravljince dobil ob spominu na njene prejšnje nastope na naših službenih zabavah in ob misli na prihajajoči sobotni večer, ko nam bo spet pela na Mega žuru 2008, kamor nas pride vsaj 3.500 zaposlenih v Merkur Group. Pišuka, ne morem biti hladen ob Danijeli. Moram ji pustiti, da me v soboto na plesišču objame in pocrklja s svojim glasom!!! Fino bo. Ker je vsako leto. Zaradi dobrih ljudi, ki se tam zberejo in zrak napolnijo s pozitivno energijo.

Meni je Danijela carica. Ker me crklja! Ker je res sladka! Ni zvezda. Je nekaj lepšega. Je, skoraj, prijateljica ...


P.S.
Slika je s Hvara. Ker sem se tudi tam letos spomnil na Danijelo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar