ponedeljek, 30. december 2013

Hrestač




Za novoletno darilo smo si v naši družini podarili ogled Hrestača, božične zgodbe v ljubljanski Operi. Res smo si iz tega naredili pravi praznik, ki smo ga nestrpno pričakovali že par dni prej.  Priprave smo začeli že takoj po kosilu. Vsi smo se zvrstili v kopalnici, pod tušem, si umili tudi lase, nato pa vsi smuknili v najboljša oblačila, kar smo jih izbrskali v omari.
 
V Ljubljani smo si najprej v Slonu privoščili kraljevske tortice in si s tem še bolj poudarili, da bo večer nekaj posebnega. Četrt ure pred šesto pa smo stali pred Opero. Že sama stavba zunaj je res nekaj posebnega in navduši oči in dušo. V sami dvorani smo bili pa sploh na vrhuncu odličnega razpoloženja.


In potem se je začel Hrestač. Balet. Kultura, kakršne ne maram. Še pred par meseci bi prisegel, da baleta ne bom šel nikoli gledat. Fantje v pajkicah, punce, ki vseskozi stopicljajo po prstih, ne, to ni zame ...
 
 



Ajajaj, kako sem se slabo poznal! Ojej, kako sem podcenjeval moč baleta! Takoj so me osvojili z zgodbo, glasbo in čudovitim plesom. Prizori, kakršna sta na zgornjih dveh slikah, sta bila čudovita zgodba romantičnosti in ljubezni, polna nalezljivih čustev.
 
In potem so prišli skupni prizori, kot so na spodnjih fotografijah. Polni neverjetne energije, spektakularne paše za oči.
 
 



Neverjetno število plesalk in plesalcev, pisanost raznolikih oblačil, pravljičnost božičnega vzdušja, vse to te objame in potegne v zgodbo.
 
 


Navdušili so me tudi otroci. Po mojem ne starejši od desetih let, pa že nastopajo na velikem odru Opere. Komaj so začeli obiskovati baletno šolo, že so se pridružili profesionalcem tam, kjer se ponavadi znajdeš šele po dooolgih letih šolanja. Bravo!
 
 
 
 
Bilo je naravnost odlično! Zato kot nekdanji antipropagandist za opero in balet sporočam vsem dvomljivcem: oglejte si opero Gorenjski slavček in balet Hrestač, pa se mi boste pridružili med ljubitelji opere in baleta. S tema predstavama preprosto ne morete zgrešiti.
 
P.S.
Izposojeni fotoaparat Canon G16 se je v Operi naravnost izkazal. Dovolj majhen, da gre v torbico, povsem neslišen in z odlično svetlobno jakostjo 1.8 mi je omogočil, da sem v temnem skritem kotu ene od lož za občinstvo in nastopajoče nemoteče ovekovečil fantazijo Hrestača še za vas.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar