torek, 26. avgust 2008

Mojih pet minut slave

V petek me je klicala novinarka radia Kranj Nataša Kne Leben. Sprejel sem jo "klasično", kot vsakega drugega novinarja, pričakujoč, da išče mojega šefa. Pa me je šokirala, ker je iskala mene. Da bi v svoji pogovorni oddaji "Se res poznamo?" rada predstavila mene, je dejala. "Zakaj le, saj sem nihče..." sem bil presenečen, in hkrati počaščen. Dolga leta so že minila, odkar sem prenehal biti radijski novinar, zato je bila misel, da bi spet sedel pred mikrofon in ob rdeči lučki v živo govoril poslušalcem, zelo mikavna. In zato sem šel. Na radio Kranj, kjer sem se v trenutku počutil kot doma. Ja, radijska duša v meni tudi po dolgih letih še ni umrla in se je razveselila znanih predmetov - mešalne mize, studia, mikrofona, arhiva CD plošč ...

Bilo je prijetno. Vprašanja malo o službi, malo o družbi, vmes dovolj glasbe, da se me poslušalci najbrž niso prestrašili. In popoldne nato nekaj telefonskih klicev prijateljev, ki so na radiu presenečeni zaslišali moj glas. Oddaje nisem nikomur napovedal, še mojemu šefu ne, saj je bila ob misli, da me tako ali tako nihče od meni znanih ne bo poslušal, trema pred nastopom vsaj malo manjša ... No, preživel sem!

P.S.
Sem želel zapisu dodati pdf tekstovnega zapisa radijske oddaje, pa blogger kot kaže ne dovoli prenosa pdf datotek, prenaša samo slike in video. Če kdo ve, kako v blogger dodati tudi pdf, bom vesel komentarja! Zaenkrat sem, ker ni šlo drugače, pdf objavil drugje in tukaj ponujam povezavo do zapisa mojega radijskega pogovora ...
P.P.S. (27.8.2008)
Evo, zahvaljujoč Mojčinem komentarju še omenjeni pdf intervjuja tukaj v google docs ...

Fotografija: moja Irena.

5 komentarjev:

  1. Rok živjo!

    Poglej si spodnje naslove. Upload PDF dokumentov je možen preko Google Docs...

    http://googledocs.blogspot.com/2008/06/upload-your-pdfs.html
     

    http://techbays.com/2008/06/15/google-docs-upload-pdf-files/


    http://blogs.bnet.com/businesstips/?p=1630
     

    Intervju je pa zanimivo branje. Le redki znajo ohranjati otroka v sebi in
    všeč mi je, da se nekateri tega še zavedate/mo in da na tem tudi delate/mo :o))

    Lp, Mojca

    OdgovoriIzbriši
  2. Vau, hvala Mojca. Hvala za linke in hvala za čudovite besede!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, Vizo. Mi je pa malo nerodno ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hmmm, nerodno? :o Zakaj?

    OdgovoriIzbriši